joi, 11 martie 2010

ORGOLIUL, principalul inamic impotriva iubirii!

Majoritatea ati vazut pe adresa mea de messenger, un status identic! Probabil multi va intrebati, cum am ajuns eu la aceasta concluzie. Am sa va spun pe scurt cum am ajuns la aceste cuvinte, apreciate de foarte multi!

Totul a inceput prin a discuta cu diferiti prieteni. Majoritatea povestindu-mi una sau mai multe povesti de dragoste. Le-am analizat amanuntit pe fiecare in parte, incercand sa observ punctul in care s-a produs fisura ce a dus la ruptura relatiei in final. Totul cu scopul de a evita si eu aceste greseli. Pentru ca dupa cum ati observat, avem doar o viata si nu putem avea parte de prea multe experiente ca sa invatam doar din propriile greseli si ca sa incercam sa ne apropiem de perfectiune, trebuie sa invatam si din greselile altora! Dupa ce am analizat multe povesti de iubire incheiate, aveam o vaga idee ca toate au o problema comuna dar nu erau destule probe ca sa ateste ca "orgoliul este principalul inamic al iubirii", asa ca am continuat sa analizez povestile de dragoste de actualitate ale prietenilor mei si sa inchei cu povestea mea de dragoste. Dupa ceva timp am ajuns la concluzia ca discutiile aprinse sunt provocate de interventia orgoliului.
Acum va rog sa va ganditi si voi, sa va faceti singuri o analiza a realtiei voastre anterioare si/sau actuale si sa vedeti daca am dreptate! Si sa imi spuneti daca orgoliul este principalul inamic al iubirii, conform spuselor mele in randurile de mai jos!  

ORGOLIUL: principalul inamic impotriva iubirii; bariera ce uneori opreste cuvintele si semnalele transmise de inima si suflet! In concluzie, cand iubesti, uita de orgoliu!!!

In ultima vreme multi ma intrebau daca imi pot folosi statusul, reprezentat de cuvintele de mai sus, raspunsul meu a fost unul afirmativ pentru ca vreau sa tina cat mai multi oameni cont de aceasta afirmatie a mea! Asa ca nu este nevoie sa imi cereti voie ci doar sa imi dati dreptate si sa imi lasati un sec "MULTUMESC" sau "MERCI" daca s-a realizat vreo schimbare dupa ce s-a citit aceasta afirmatie!
Astept completarile si parerile voastre!
Oferiti-va iubire si nu uitati ca totul e posibil doar daca lasati ORGOLIUL intr-o parte si voi va deplasati in cealalta directie!

2 comentarii:

  1. foarte mare dreptate ai in ceea ce ai scris tu si nu sunt cuvinte sau litere scrise si aruncate in vant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ti-am cerut voie sa pun sts tau,fratimiule..stii prea bine..asa e,orgoliul e acel lucru care dezumanizeaza,strica totul..de accea atunci cand iubesti,orgoliul nu are ce cauta ...pt ca iubirea e cel mai minunat lucru care ni se intampla,care ne umple sufletul cu fericire,cu acea pace interioara de care cu totii avem nevoie,ne lumineaza sufletul...haideti sa nu intunecam o relatie de iubire cu orgoliul nostru...sigur ca putem renunta sa fim orgoliosi atunci cand intervine iubirea...

    RăspundețiȘtergere