miercuri, 15 februarie 2012

Valentine's Day pt Gabriel

Nu pun mare pret pe aceasta zi, nu ma face sa ma simt special. Poate ca in aceasta zi de 14 februarie, ma simt mai deschis, mai liber in exprimare fata de persoana indragita!
Ieri de ziua indragostitilor, fiind singur si neavand persoana potrivita langa mine, m-am alaturat lui Alexandru Svet (initiatorul meu in domeniul muzical) si prietenilor ce au mers in Old Nick Pub, cu gandul de distractie. Am fost fotograf, cameraman, am cantat pentru prima data la un karaoke pe melodia celor de la Voltaj - 20 de ani, am dansat si m-am distrat la maxim.
Ca de obicei Alex s-a intrecut pe sine cu atmosfera care a creat-o! A fost o zi ok, aproape ca o zi oarecare, lipsita de romatism, lipsita de elemente speciale dar plina de distractie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu