duminică, 7 februarie 2010

Cea mai frumoasa vacanta!

Din cate stiti majoritatea, vacanta asta am fost plecat. Mai precis de pe data de 3 pana pe 6 februarie la Braila si Galati. Patru zile de poveste, de vis sau realitate. Patru zile de fericire si perfectiune! Acum va intrebati ce am cautat eu acolo zilele astea si ce m-a facut sa spun cele de mai sus. Pai am plecat sa ma intalnesc si sa petrec 4 zile cu prietena mea. Am sa va povestesc in mare.
Miercuri, 3 februarie, am ajuns la Braila, orasul din care e prietena mea. Ne-am intalnit in jurul orei 11 si am stat impreuna pana pe la ora 18,19. Ore in care ne-am plimbat, am mancat, ne-am sarutat, ne-am bucurat si ne-am facut fericiti. Ore in care am cunoscut-o si pe mama ei, o femeie exceptionala, o mama extrem de protectoare si foarte apropiata de fica ei, avand o relatie cu fata dansei mai mult decat o relatie de prietenie (fetelor ar trebui sa fiti invidioase pe ea din acest motiv si altele bineinteles). In afara faptului ca m-a acceptat si m-a primit intr-un mod in care nu ma asteptam deloc, aceasta doamna ne-a si ajutat in mod constant sa petrecem cat mai mult timp impreuna. Dupa ce ne-am despartit, am ajuns la Galati, locul in care am dormit la niste rude, unde am fost primit cu multa dragoste.
Joi, 4 februarie, am plecat de dimineata in jurul orei 12 la Braila ca sa ma reintalnesc cu prietena mea. A urmat o alta zi, cu plimbari pe faleza dunarii, in centrul Brailei si prin parcuri. In aceasta zi ne-am cunoscut mult mai bine, am petrecut mult mai mult timp impreuna, pana pe la ora 20, dupa care am revenit la Galati!
Vineri, 5 februarie, ne-am intalnit din nou in jurul ore 11 de data aceasta, dar avand mult mai putin timp de petrecut impreuna decat in zilele precedente din motive personale si am stat impreuna pana pe la ora 17. O alta zi superba! Dupa care am plecat la Galati, unde m-am plimbat si acolo pe faleza si prin centrul Galatiului cu ruda la care am stat. In cateva cuvinte o zi plina.
Sambata, 6 februarie, ultima zi din aceasta vacanta minunata, o zi care a inceput de dimineata, la ora 9 eram in Braila sa petrec cat mai mult timp cu prietena mea. Am stat de vorba un timp cu mama ei, oferindu-i sansa de a ma cunoste mult mai bine. Am stat cu prietena pana la ora plecarii mele catre Sinaia, asta fiind ora 15! Un moment trist, un moment in care s-au varsat lacrimi de despartire ...
Insa aceste 4 zile au fost minunate, am avut parte de vreme buna, mai putin in ultima zi! Parca si cerului ii parea rau ca plec. Au fost zilele in care am fost cel mai norocos, totul a mers perfect, nu am fost o clipa suparat, lumea care trecea pe langa noi pe strada, ne privea si zambea, toata lumea din jurul meu era foarte amabila. Astea 4 zile au fost cele mai perfecte zile din viata mea!
LE MULTUMESC TUTROR CARE AU PARTICIPAT INTR-UN MOD SAU ALTUL, CA ACEASTA "EXCURSIE" SA FIE REALIZATA SI PERFECTA IN CELE DIN URMA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu