marți, 2 februarie 2010

POEZIILE LUNII IANUARIE!

Am sa va public poeziile care le-am scris luna trecuta, in Ianuarie 2010! Majoritatea sunt vesele, insa am si un poem trist. Si cu siguranta va intrebati de ce am scris atatea poezii in ultima vreme, de unde am aceste sentimente si cuvinte? Am sa incerc sa va raspund la aceste intrebari.
Am scris atat de multe poezii in ultima vreme pentru ca am trecut printr-o perioada placuta din punctul meu de vedere, o perioada in care sentimentele ce pareau ca nu mai ies niciodata la iveala si-au facut din nou aparitia cu forte proaspete.
Inca nu am reusit sa gasesc sursa sigura a cuvintelor si sentimentelelor, dar cel mai probabil ele vin din inima, suflet si creier. Si acum va intrebati din nou cine este norocoasa?
Prea curand nu se va afla de aceasta norocoasa, o las sa se bucure deocamdata de dragostea si iubirea mea, de fericirea ce i-o transmit si este mai bine sa traiasca o vreme in anonimat. Cei ce sunt foarte apropiati de mine au cunoscut anumite detalii despre ea si decat o singura persoana chiar stie despre cine e vorba cu adevarat. Nu va chinuiti sa aflati despre cine este vorba, nu are cum sa ajunga nici un detaliu la voi, pentru ca e captiva in inima mea!!!
Sa aveti parte de un Februarie minunat! Va astept comentariile si parerile pro sau contra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu