marți, 26 iulie 2011

Dezgust...

Se pare ca e inceputul revenirii, din nou pe pagina vietii mele...
Astazi am fost hotarat inca de dimineata sa discut despre dezgust. Cu siguranta toti suntem dezgustati de cel putin o persoana, de cel putin un lucru, de cel putin un fapt sau de cel putin o vorba.
Pe mine cel mai mult ma dezgusta oamenii, de la ei pleaca totul. Nu vreau sa va vorbesc din trecutul indepartat, ca nu mi-ar ajunge un an sa tot scriu, asa ca am sa ma folosesc de trecutul cel mai recent, mai exact de vreo doua luni incoace.
Mi-am investit increderea, sentimentele, faptele si cuvintele in diferiti indivizi si individe. Unii dintre ei au apreciat asta si m-au convins intr-o oarecare masura ca merita mai mult dar majoritatea persoanelor in care am investit, m-au dezamagit prin minciuna, neseriozitate si lasitate, motiv pentru care mi-au creat un dezgust. Am mers pe principiul ca oricine merita o sansa si cred ca uneori am decis prost. In cele din urma trecutul asta in loc sa treaca la capitolul amintiri, trece la capitolul experiente. " JUDECATILE BUNE PROVIN DIN EXPERIENTA, IAR MARE PARTE DIN EXPERIENTA PROVINE DIN JUDECATI PROASTE". Am ajuns la concluzia ca uneori vad in unii oameni ceea ce ei nu pot vedea in ei. Vad ca au o anumita capacitate, o anumita putere si ca pot face anumite lucruri, ce multi nu le pot face si incerc sa ii fac si pe ei sa vada asta, insa e prea mult. Persoanele acestea sunt prea imature, prea lipsite de onoare, de respect, de personalitate si de caracter. Nu este asa ca v-ati saturat de societatea asta bolnava in care cuvintele ONOARE, RESPECT, CARACTER SI PERSONALITATE si-au pierdut sensul pentru ca nu mai exista? Nu sunt prea multi care inca pun accent pe cele 4 cuvinte, insa cei care sunt, nu trebuie sa cedeze in detrimentul majoritatii. Trebuie sa mearga mai departe si sa creeze oameni care sa duca mai departe sensul acestor cuvinte. Asa cum eu am fost creat si sunt modelat in continuare si asa cum multi am fost creati.
Le multumesc celor ce mi-au implementat aceste cuvinte in cap. Le multumesc celor care au investit in mine incredere. Le multumesc pe aceasta cale celor care m-au "lovit" pentru ca datorita lor sunt unde sunt. Le multumesc nespus celor care m-au dezamagit, caci numai asa n-am mai dat ocazia altora sa o faca.
VA MULTUMESC!!!

CU STIMA, DRAGOSTE
 SI RESPECT, GABI! 
 

2 comentarii:

  1. Wow. Ma asteptam la ceva dur, dar parca nici chiar asa. Trist este ca e perfect real ce ai spus. Felicitari pentru sinceritate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...si mie mi s-a intamplat de multe ori sa investesc sentimente si incredere in unele persoane, iar apoi sa realizez ca nu au meritat si sa fiu dezamagita de acestia... Dar cred ca de cele mai multe ori suntem dezamagiti de oameni pentru ca nu avem rabdare sa ii cunoastem inainte sa investim in ei. Adica nu stiu, ma gandesc ca poate la inceput ii vedem altfel si credem ca merita, dar daca am avea rabdarea sa ii cunoastem, probabil nu am mai astepta atat de multe de la ei si astfel nu am mai fi dezamagiti :) Eu incerc sa am mai multa rabdare cu oamenii pe care nu ii cunosc bine si sa nu ma mai ofer atat de multe fara sa fiu sigura ca primesc aceleasi lucruri in schimb.

    RăspundețiȘtergere