sâmbătă, 30 iulie 2011

CHANGE!!!

Candva, de mult, va spuneam ca ma voi schimba si ca vor aparea schimbari dupa terminarea liceului, mai exact aici vorbeam despre asta http://coradozone.blogspot.com/2010/04/gone-in-79-days-1896-hours-113760.html . Se pare ca acele schimbari s-au produs, au fost vazute, sunt si vor fi, insa trebuie sa recunosc ca sau schimbat de atunci chiar mai multe lucruri decat ma asteptam.
In primul rand, m-am hotarat undeva pe la sfarsitul lui Septembrie 2010 sa iau viata in propriile maini. Aceasta decizie avea sa aibe de la inceput doua rezultate:
1. sa imi distrug viata daca nu eram in stare sa o gestionez asa cum trebuie;
2. sa ii ofer vietii mele ceva mult mai bun ca pana acum daca eram in stare sa o gestionez asa cum trebuie.
Cu ajutorul a trei persoane la inceput, urmate de altele pe parcurs, am reusit sa ii ofer vietii mele ceva mult mai bun ca pana atunci, am fost ajutat si invatat sa o gestionez asa cum trebuie si acum vreau sa va spun ca este exact ceea ce am cautat mereu, ci anume acea liniste psihica, acea independenta in tot. Stiu ca de acum totul depinde numai si numai de mine.
De cand am luat viata in mainile mele, am hotarat sa plec de la parinti si de aproximativ 10 luni nu mai stau cu ei. Tot de atunci lucrez si imi castig singur existenta, fara nici un ajutor financiar din partea celor din jur si tot de atunci sunt stundent, tot pe carca mea.
In aceasta postare v-am relatat cea mai mare schimbare de pana acum dar pe langa asta mai sunt sute de schimbari. O sa va mai povestesc una, alta dar pana atunci va urez week-end placut si distrati-va dar nu cum am facut-o eu in ultimele zile, ca e destul de nasol :)) .

CU STIMA, DRAGOSTE
SI RESPECT, GABI! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu