marți, 20 aprilie 2010

"GONE IN 79 DAYS (1.896 HOURS, 113.760 MINUTES, 6.825.600 SECONDS)"

O sa dispara acest Gabi care il cunoasteti voi, dupa cele 79 de zile ramase pana in momentul in care el implineste varsta de 19 ani! Probabil toti care cititi va intrebati de ce anume am luat aceasta decizie...  Decizia de a ma schimba dupa ce termin liceul, era de mult batuta in cuie dar intre timp oamenii din jurul meu care in prezenta mea sunt prieteni si in spate tradatori, probabil s-au gandit ca eu nu vad, nu aud si nu simt nimic din ceea ce ei au in minte, asa ca vreau sa aiba o surpriza! Practic vom fi doar colegi si nimic mai mult dupa terminarea liceului. Motivele acestei schimbari radicale sunt nenumarate si nu cred ca mai e nevoie sa le mai fac si publice. De ce m-am gandit sa spun asta azi? M-am gandit sa spun asta azi, pt ca astazi s-a umplut "borcanul" si m-am gandit sa il vars ca e cam greu de dus in spate si ma cam ud de fiecare data cand intampin turbulente, plus ca nu imi aduce nici un beneficiu sau satisfactie.
"Trebuie sa te debarasezi de ei pt ca tu esti altfel si poti mai mult!", aceste cuvinte le aud cam de 3,4 ori pe saptamana de la cate un prieten sau amic, in ultima vreme mult mai des ca de obicei. Sunt cat de cat constient de asta si stiu ca imi va fi mult mai bine cu mai putini oameni in jurul meu. Pacat ca din 23 de colegi care ii mai am in acest moment, voi mai tine strans legatura cu maxim 5-6 (poate nici atat)! Mi-as fi dorit sa nu existe atata tradare, atat egoism, atata ura, atata invidie si lista poate continua , in clasa noastra. Daca nu se poate impreuna, atunci puteti sa ma excludeti din acel colectiv si sa raman cu 3-4 prieteni si colegi.
As fi vrut sa scriu mult mai multe aici si sa le prezint situatia si celor care nu va cunosc in adevaratul sens al cuvantului (aici ma refer la colegii mei), ca sa stie de ce fel de oameni sa se fereasca pe viitor dar sunt foarte ocupat.
Astazi a fost o zi foarte incarcata si tensionata si cu toate ca e depasit de ora 21, inca nu m-am apucat de unele lucruri care sunt urgente pana maine, asa ca ziua aceasta o voi prelungi pana in jurul orei 2,3! Eu va urez o saptamana perfecta si sper sa tina vremea cu noi!


CU STIMA, DRAGOSTE
SI RESPECT, GABI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu