vineri, 30 aprilie 2010

DE CE NU VI?

Am sa va prezint o poezie a unui bun prieten.
DE CE NU VII?

Unde esti...?
Tu, inger strabun al unui nebun,
Pe sanu-ti sfant, palma sa-mi pun,
Cu o privire de amor sa te rapun,
Apoi, cu evlavie sa ma inchin
Si sa suspin:
"Tie trup sublim,
Tie suflet divin,
Doar tie-ti apartin!"

Te caut in noapte de-o eternitate,
Printre muze de-o clipa si vise desarte.
Te caut in zi, printre valuri zglobi,
Cu pielea inspumata din adancuri sa vii,
Sa ma inveti a rosti:
"E usor a iubi!"

Si totusi...
De ce nu vii?

3 comentarii:

  1. Ela Ela: stiu ca nu-i a ta poezia , dar.... 'de ce nu vi' ...'vi' e cu doi i

    "printre valuri zglobi"
    zglobii*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, ela:D
    Ne.am cam saturat de atatia analfabeti!
    Corecteaza-ti blog-ul sau STERGE-L!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Spre deosebire de tine, nu imi e rusine sa imi afisez numele iar diferenta dintre noi e ca tu vei ramane mereu anonim/a! Invata sa scri corect "ne-am" si dupa vino aici sa critici pe altii ;)

    RăspundețiȘtergere