sâmbătă, 24 aprilie 2010

Viata ...

In ultima perioada am vazut cat de instabila e viata si libertatea unui om! Acum le ai pe amandoua si poate peste cateva minute observi ca ti-a disparut una dintre ele sau chiar ambele... Destul de trist dar cred ca totul tine de destin, de noroc si sansa!
Poate ca asta e destinul meu, poate ca trebuie sa gasesc si alte oportunitati, sa privesc lucrurile altfel si sa fac mult mai multe sacrificii... M-am gandit si la aceasta optiune si deduc ca e singura modalitatea de a schimba ceva in cele din urma! Poate ca facand aceste modificari, voi pierde dragostea unora, respectul, simpatia si multe altele... Dar imi castig linistea, bucuria, viata, libertatea si probabil voi castiga dragostea, respectul, simpatia altora! Dupa cum se observa, e o modificare in care se pierde si se castiga. Sper in cele din urma sa fie profitabila aceasta schimbare dar am sa va spun dupa ce va trece destul timp...
E momentul sa renunt la unii "prieteni" care numai prieteni nu imi sunt, sa renunt la o parte din distractie, la o parte din timpul omorat in scopuri inutile si sa acord mai multa atentie persoanei mele, incercand sa imi schimb nenorocitul de destin si viata!
Am gresit, am dezamagit si am facut multe in ultima perioada, asa ca accept orice pt ca merit!
Am fost dezamagit din cauza ca nu i-am ascultat pe cei din jur!
Am parasit umpic viata pt cateva zile pt a o analiza dar voi reveni pe acest platou de filmare, unde se inregistreaza cel mai scump, frumos si placut film... , ci anume viata mea! Un film ce contine drama, actiune si comedie in acelasi timp!
Revin cu o noua postare peste ceva timp, pana atunci va urez succes in tot ceea ce faceti si multa bafta!

CU STIMA, DRAGOSTE
SI RESPECT, GABI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu