luni, 5 aprilie 2010

Luni, 05.04.2010

Am o stare de n-am stare! Suna aiurea dar chiar asa este. Dupa cum se poate remarca si ora la care scriu aceasta postare, in acest moment detin o energie iesita din comun si vreau sa o elimin, asa ca singura modalitate care imi vine in minte este sa ies sa ma plimb. Stiu ca e tarziu si ca multi ma considerati nebun dar asta simt si vreau eu acum... Dar e o problema ... , nu am cu cine! O sa imi sun cel mai bun prieten sa vad ce face, ca sigur nu doarme si poate are aceasi stare ca mine. Nu ma intrebati de unde starea asta de nestare si energia asta iesita din comun ca nici eu nu stiu, inca, caut raspunsul la aceasta intrebare si probabil nu am sa il gasesc prea curand pt ca am mai multe variante de raspuns: fie din cauza vremii, pt ca a fost foarte frumos in ziua precedenta; fie din cauza dispozitiei bune care am avut-o toata ziua; fie ca am vorbit cu cineva azi (nu ma intrebati cu cine, ca nu am sa va spun, ghiciti voi); fie ca sunt eu nebun; acum sincer sa fiu nu stiu care din ele o fi sau poate or fi toate la un loc.
(dupa 10 minute) Am primit raspunsul, nu vine ca maine pleaca de dimineata si vrea sa se odihneasca, urat din partea lui! Asa ca iar irosesc energia asta pe vre-un film dar nici la filme nu mai stiu la ce sa ma mai uit si sa plec sa ma plimb singur, nici nu se pune problema ca nu sunt asa de nebun (inca)...
Am sa va las in taina noptii sa va odhiniti!
Asa ca va urez somn usor, vise placute si sa aveti o zi buna azi si un inceput perfect de saptamana!

UPDATE: Aseara mi-am irosit energia la o partida de rummy online cu doua prietene, pana in jurul orei 5!

CU STIMA, DRAGOSTE
SI RESPECT, GABI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu