duminică, 4 aprilie 2010

Hristos a inviat!!!

Pentru inceput am sa va spun clasicul "HRISTOS A INVIAT"!
Astazi si aseara, in noaptea de inviere m-am ocupat ca oricare altul sa dau sms-uri persoanelor dragi mie folosind o formulare destul de simpla dar originala, nu ca altii, poezii luate de pe net sau alte creatii dar in cele din urma gestul lor a contat si m-a interesat! Le multumesc oamenilor care au avut bunul simt si si-au sacrificat fie un sms din sutele care le au bonus, fie 7 centi cu scopul de a-mi raspunde urarilor. Insa am fost dezamagit de unele persoane si surprins placut de altele care in loc sa imi raspunda prin aceasi modalitate sms-ul, mi-au raspuns printr-un apel. Astazi in zona Sinaii a fost o vreme superba care te scotea din casa si daca erai pe patul de moarte, asa ca in majoritatea timpului m-am plimbat si am admirat natura in splendoarea ei dar mi-am facut si timp sa postez cate ceva pe blog ca nu am mai facut-o de ceva timp.
Nu am sa va mai povestesc ce am vazut aseara si azi ca uit de aceasta zi sfanta si iar ma enervez, asa ca va urez o primavara minunata si plina de fericire!


CU STIMA, DRAGOSTE
SI RESPECT, GABI!

2 comentarii: