joi, 10 noiembrie 2011

TE IUBESC!

Deseori se spune ca o relatie e bazata pe iubire! Pe langa asta tin sa adaug si alte lucruri esentiale cum ar fi increderea, capacitatea de intelegere a partenerului, sinceritatea! Pe langa toate acestea intr-o relatie conteaza mult si efortul depus, sacrificiile, implicarea, ideile, logica. Sunt multe elemente care trebuiesc combinate si "invelite". In ziua de azi cu greu reusesti sa formezi o relatie deoarece de multe ori, am luat parte la cateva discutii, relatari si sfaturi care duceau la persoana care "si-a luat lumea in cap", mai exact la persoana care a preluat initiativa relatiei, care o conduce si care il/o domina. E greu pentru ca majoritatea daca nu chiar toti, trec printr-o, (sa o numesc) perioada de timp in care le e teama sa arate persoanei iubite ceea ce simt, sa spuna persoanei iubite ceea ce simte. Multi traiesc cu teama aceasta. Cu teama de respingere a sentimentelor, cu teama de a nu aprecia aceste sentimente! Recunosc ca uneori am si eu aceasta teama. Am in jur din ce in ce mai multi prieteni care se "plang" de faptul ca cele doua cuvinte care erau candva magice, respectiv "TE IUBESC" , nu mai au aproape nici un fel de valoare. Multi sunt sigur ca nu simt in cantitatea lor adevarata, valoarea acestor doua cuvinte si sunt sigur ca la fel de multi, nu inteleg sensul acestor doua cuvinte. Nici eu nu inteleg pe deplin adevarata valoare si nu simt cantitatea reala, insa ma apropii cu pasi repezi. Haideti sa contribuim si sa dam un inteles acestor doua cuvinte aici! Am sa incep eu.
Prin TE IUBESC, eu inteleg urmatoarele:
-simti ceva extraordinar pentru acea persoana;
-ai fi in stare sa muti muntii din loc pt el/ea;
-ti-ai da viata daca te-ar pune cineva sa alegi daca sa traiesti tu sau ea;
-ii oferi increderea ta;
-ii oferi timpul tau;
-ii oferi sentimentele tale;
-ii oferi sufletul tau;
-ii oferi posibilitatea de a te distruge oricand;
-ii oferi o parte din placerile tale;
-ii oferi cele mai frumoase senzatii si trairi;
-faci scarificii;
-depui eforturi maxime;
-esti loial;
-esti discret;
-esti fidel;
-esti cu el/ea cum nu esti cu nimeni alta/altul;
-formezi o echipa;
-sustii acea persoana atunci cand ii e greu;
-te bucuri cu el/ea atunci cand are succes;
-faci tot ce e posibil sa nu ranesti acea persoana;
-iti controlezi cuvintele atunci cand te certi;
-nu renunti la acea persoana;
-lupti pentru acea persoana.

Momentan atat am in minte! Astept pareri din partea voastra sa putem face un portret complet al acestor doua cuvinte!

Un comentariu:

  1. Sa poti avea incredere orbeasca in acea persoana fara sa-ti fie teama ca te va dezamagi.

    RăspundețiȘtergere