joi, 10 noiembrie 2011

O noua sansa?

De fiecare data cand gresim, dorim sa ni se ofere o alta sansa. Sansa in care sa aratam altfel, sa fim altfel, sa demonstram ca am invatat din greseli si sa ne daruim mai mult. Sunt situatii in care ai o singura sansa si trebuie sa profiti de ea la maxim iar in acelasi timp, sa fi atent ca nu cumva sa o spulberi.
De multe ori am oferit sansa oamenilor de a se revansa, atat din punct de vedere profesional cand a fost cazul, cat si din punct de vedere al prieteniei sau al dragostei. Au fost oameni care si-au fructificat sansa si oameni care au supulberat si mai rau bucatica ce le-a ramas. E de notat un lucru! Ca de obicei a fost o fata, o domnisoara care a gresit si i-am oferit o noua sansa. Am dat vina pe lipsa ei de experienta. Am continuat sa cred ca poate mai mult! A dat semne oarecum de revenire insa a continuat sa greseasca pe alte cai destul de des, dupa care i-am acordat o alta sansa si tot asa vreme de mult timp. In ultima vreme a clacat din nou si sufletul doreste sa ii ofer o noua sansa, insa creierul refuza. Refuza din motive logice, datorita faptului ca de fiecare data cand a fost de acord cu sufletul de a oferi o noua sansa, domnisoara nu a stiut sa fructifice sau nu a vrut. Cert e ca e singura persoana care a beneficiat de mai multe sanse. Din acest moment imi pun o intrebare: Sa ofer mai multe sanse oamenilor ce gresesc fata de mine si sa devin un om mai bun sau sa ofer o singura sansa si sa devin mai drastic si sa fiu considerat un om mai rau? Impulsul starii de nervozitate si neliniste, ma indeamna sa fiu mai drastic, sa tai de la radacina in speranta ca va creste altceva in locul acela. Insa vreau sa gandesc profund problema. Dar am hotarat un lucru! Sa astept ca oamenii sa imi ceara o noua sansa si sa nu dau un raspuns rapid, ci sa ma gandesc inainte. Nu ma mai las dus de instincte si de impulsuri, am sa cer timp de gandire atat cat imi e permis! Si nu am sa mai pun presiune pe ceva ce e deja fisurat, am sa ii dau sansa de a reface membrana, dupa care punem prespiune sa vedem daca la final va ceda din nou.
Luna asta se pare ca va fi luna postarilor,asta si din cauza ca a venit frigul si astept zapada cu nerabdare!

CU STIMA, DRAGOSTE
SI RESPECT, GABI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu