luni, 2 ianuarie 2012

LA MULTI ANI! WELCOME TO 2012!

Salutare tuturor!
Inainte sa fac o scurta recapitulare a ultimelor clipe din 2011 si a rimelor momente din 2012, vreau sa va urez tuturor cititorilor, prietenilor, amicilor un LA MULTI ANI din suflet, un drum cat mai bun in acest an 2012, multa sanatate si fericire si cat mai multe realizari in cursul acestui an!
In ultima zi a anului 2011 si prima zi a anului 2012, am lucrat dar asta nu m-a impedicat sa imi adun pofta de viata si sa ma distrez pana cand mi se rupe flimul. Am petrecut revelionul intr-un mod nebunesc, cu multi prieteni, cu multa lume pe care nu o cunosteam, cu baie de sampanie si de bere, cu dansuri in remorca la ARO, pe capota unui ARO, cu tipete din sprinarea unui bun prieten, cu escaladat acoperisuri si cu multe alte nebunii. A fost o seara speciala, in care am reusit sa ne speriem vecinii. Acesta a fost finalul lui 2011!
2012 a inceput entuziasmant din toate punctele de vedere, mai ales din punctul de vedere al chefurilor. Aseara am petrecut prima data in noul an si am stat treaz mai mult de 24 de ore. Obositor... Am ras cu lacrimi pana la epuizare. Am inceput bine noul an dar mai sunt multe care trebuie sa inceapa ok.
MULT SUCCES SI MULTA BAFTA IN 2012 si daca o fi sa crapam dupa spusele maiasilor, atunci seara aia, sa fie cel putin la fel de plina de distractie precum seara de revelion :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu