duminică, 13 septembrie 2009

Ultima zi de vacanta scolara!

Incep sa simt deja aerul tare de clasa a 12-a. Sfarsitul nebuniilor din liceu si inceputul unei noi vieti. Ultima zi de vacanta scolara a sosit cu pasi repezi! Stau si ma gandesc cum au zburat 11 ani de scoala si cum se apropie anii de studentie. De acum incolo fiecare isi ia in propriile maini viata. Dupa anul asta toata clasa se va dispersa ca mercurul din termometru. Dupa multi imi va parea rau si sper sa ma revad cu ei destul de des. De acum incolo trebuie sa las faptele sa vorbeasca pt ca vorbele la varsta asta nu prea sunt luate in considerare, chesti cu "A gresit, e copil" a trecut de ceva mai mult de 2 luni. Nimic nu mai trece asa usor, au venit presiuni noi, cereri ridicate si pretentii mari! Nu regret nimic din ce am facut in cei 3 ani de liceu, am chiulit ca orice om, am luat note proaste, m-am certat cu profesorii, cu elevii, cu diriga, am dezamagit, am facut oameni mandrii de mine, m-am bucurat, am plans, m-am ascuns, am facut tot ce face un om ca sa pot spune ca MI-AM TRAIT ANII DE LICEU LA MAXIM! Bacul se apropie cu pasi repezi asa ca nu mai pierd vremea pe aici si ma bag la somn!
Nu uitati una din vorbele mele, "TIMPUL ESTE UN LUX CE NU NI-L PUTEM PERMITE"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu