miercuri, 16 septembrie 2009

Viata merge inainte!

Viata merge inainte
Ca un soldat in linia intai, 
Cu rani aspre si conflicte,
Povestite celor vi!

Mergand pe drumul vietii mele, 
Imi amintesc ceva ... frumos,
Facand sa treaca altfel timpul, 
Mergand mereu cu capu-n jos.

Imi trec prin minte acele clipe
Precum un glont pe langa tampla
Si ma gandesc in continuare, 
La ce a fost si ce se-ntampla!

Nu te uita-napoi prea des,
Caci ai sa suferi mult deodata!
Priveste-n fata, are sens!
Dar lupta, sa nu cazi vreodata!

2 comentarii:

  1. Ai talent....interesanta poezie...adevarate versuri....bafta in tot ceea ce faci...:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru toate poeziile scrise, imi plac mult. admir oamenii care se ocupa de compus versuri indiferent ca e o poezie sau o strofa de hip-hop. primul lucru pe care l-am compus eu a fost un imn pt steaua. i l-am trimis unui prieten si acesta m-a sfatuit sa scriu ceva in stil rap si am compus o vreme buna versuri vulgare, dar acum am renuntzat la vulgaritati pentru ca lumea nu stie sa citeasca in spatele versurilor.

    RăspundețiȘtergere